Nikdo není neomylný a občas je potřeba zboží vrátit nebo reklamovat. Tento proces může být nepříjemný, ale snažíme se vše řešit rychle a bezbolestně. 

Jak postupovat?

Nejjednodušší způsob je nás kontaktovat e-mailem na adresu ahoj@podies.cz a popsat, co se stalo. Potřebujeme jen podrobně vysvětlit problém. Možná to bude taková maličkost, že to v pohodě zvládneme i na dálku. Když to bude něco většího, budeme se na to muset podívat osobně. A k tomu budeme potřebovat Vaši spolupráci. Není to nic hrozného, nebojte. Bohatě nám bude stačit, když zboží zabalíte a pošlete nám ho. Do balíku nezapomeňte přidat  fakturu nebo lístek s číslem objednávky. Nemusíte lítat ani na poštu, stačí dojít na nejbližší pobočku Zásilkovny.

Vratky a reklamace vždy směřujte na následující dodací údaje:

V případě Zásilkovny:

Oldřich Mráz - telefon: 735 531 284
Zásilkovna - Nápoje Trunečková
Čsl. Armády 1766/84
434 01 Most

V případě České pošty:

Oldřich Mráz
Moskevská 3060/11 - není prodejna a není možný osobní odběr
434 01 Most

Odpověď očekávejte do 24 hodin, ve které sdělíme vše potřebné. 

Odstoupení od smlouvy

Zboží není přesně podle Vašich představ? Snadno ho vrátíte. Bohatě nám bude stačit, když zboží zabalíte a pošlete nám ho. Do balíku nezapomeňte přidat formulář pro odstoupení od smlouvy a fakturu nebo lístek s číslem objednávky. Nemusíte lítat ani na poštu, stačí dojít na nejbližší pobočku Zásilkovny.

O všem nás, prosím, informujte e-mailem na ahoj@podies.cz.